Wednesday, July 18, 2007

menuju kejayaan buat sepupuku..MAIZATUL ZAINAB...

Posted by alifah@along at 6:15 AM
ari ni, bangun awal skit dari biasa...ari ni, byk tempat yang nak g ni...at first, ari ni, di sebabkan ketiadaan org ke office utk membuka pintu2...aku la yg dipertanggungjawabkan..maklumlah, antara 3 org kepercayaan BOSS...hehehehe....(yg ada kunci la...)lepas pada tu, aku ke Kolej Komuniti utk menghantar spupu ku, Maiza yg mengikuti kursus Sijil Fesyen dan Pakaian..hehehhe..lepas ni, blh la suruh dia jer design baju kawin aku..hahhaha..mcm tau jah, biila nak kawin..padahal calon pun talak..uhahhahaha....apapun, ku ingatkan Kolej itu besar gak la...tp, mak ai...sedih gua...umah kedai je..tapi takpe maiza, belajar tu yg penting..mentang2 la aku ni biasa duduk kat UiTM yg gah itu, rasa mcm sedih je tgk org nyer Kolej..kihkihkih....ni dah menghina ni....hehehhehe..skit je...tgk la, gmbr menuju kejayaan utk Maizatul Zainab Mohd Kamarul Bahrin..Insyaallah...lepas tu, pegi la beratur utk Registration....masa beratur, tiba2 satu org ni dtg..dia kata nak amik gmbr kami2 ni, nak masuk paper maa...hehehhee..kalu org pantai timur ni tau la..paper Sinar Harian..samah jah...tp, skrg dah tak samah jah...hehehhe..so, apap lagi posing la aku ni..biar la bukan student sini pun..kahkahkah...lepas jah wartawan tu kelik..aku pun bwk kuar la camera ofis aku utk mengambil gmbr kami berdua..dan inilah hasilnya..hehehhee...lepas tu, kami pun pegi la umah sewa dia..mak ai..sedihnya...16 org satu bilik..bukan umah sewa ni kalu gini..dorm sewa maa...hahahha..then, carila kedudukan yg paling best...akhirnya, dptlah kami tmpt yg boleh kira best la...lepas settle angkat2 brg dia..aku pun mintak diri..nak g Kuala Krai plak ni...nanti aku citer pasni ek..nak g amik adik kat sekolah jap..hehhehehe...meraung dia nanti...



0 juri yang cool..:

Wednesday, July 18, 2007

menuju kejayaan buat sepupuku..MAIZATUL ZAINAB...

Posted by alifah@along at 6:15 AM
ari ni, bangun awal skit dari biasa...ari ni, byk tempat yang nak g ni...at first, ari ni, di sebabkan ketiadaan org ke office utk membuka pintu2...aku la yg dipertanggungjawabkan..maklumlah, antara 3 org kepercayaan BOSS...hehehehe....(yg ada kunci la...)lepas pada tu, aku ke Kolej Komuniti utk menghantar spupu ku, Maiza yg mengikuti kursus Sijil Fesyen dan Pakaian..hehehhe..lepas ni, blh la suruh dia jer design baju kawin aku..hahhaha..mcm tau jah, biila nak kawin..padahal calon pun talak..uhahhahaha....apapun, ku ingatkan Kolej itu besar gak la...tp, mak ai...sedih gua...umah kedai je..tapi takpe maiza, belajar tu yg penting..mentang2 la aku ni biasa duduk kat UiTM yg gah itu, rasa mcm sedih je tgk org nyer Kolej..kihkihkih....ni dah menghina ni....hehehhehe..skit je...tgk la, gmbr menuju kejayaan utk Maizatul Zainab Mohd Kamarul Bahrin..Insyaallah...lepas tu, pegi la beratur utk Registration....masa beratur, tiba2 satu org ni dtg..dia kata nak amik gmbr kami2 ni, nak masuk paper maa...hehehhee..kalu org pantai timur ni tau la..paper Sinar Harian..samah jah...tp, skrg dah tak samah jah...hehehhe..so, apap lagi posing la aku ni..biar la bukan student sini pun..kahkahkah...lepas jah wartawan tu kelik..aku pun bwk kuar la camera ofis aku utk mengambil gmbr kami berdua..dan inilah hasilnya..hehehhee...lepas tu, kami pun pegi la umah sewa dia..mak ai..sedihnya...16 org satu bilik..bukan umah sewa ni kalu gini..dorm sewa maa...hahahha..then, carila kedudukan yg paling best...akhirnya, dptlah kami tmpt yg boleh kira best la...lepas settle angkat2 brg dia..aku pun mintak diri..nak g Kuala Krai plak ni...nanti aku citer pasni ek..nak g amik adik kat sekolah jap..hehhehehe...meraung dia nanti...



0 comments

 

.:: secreto ::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea