Tuesday, May 20, 2008

pancing oh pancing...

Posted by alifah@along at 10:14 PM
Reactions: 
2 juri yang cool..
tanggal 17 mei yg lepas...sehari selepas aku menyambut hari lahirku ke 2*...hehehhe..dah tua rupanya...hadiah paling bernilai kali ini adalah tiket + package ke LANGKAWI pada 31/08 nanti..hehehheh...so, dah ada plan la merdeka nanti...memang bertuah la...alhamdulillah...gmbr time celebrate birthday, tak der la...takpela, hati jer yg tau..
taknak citer pasal tu, tp nak citer pasal 17mei ...pada hari itu, 5 sekawan telah berjaya menakluk Pulau Ketam..heheheh...awal2 pagi dah bgn dr tidur (skrg memang suka bgn awal..), betolak jam 9 pg di jeti menuju ke Pulau Ketam...buktinya, yg pertama...


tiket penerbangan..



nisa and me..sebelum menaiki feri..heheheh


lokasi pengambaran..

pelakon utama..haha!!



babak 1.. bersama pelakon pembantu utama..


babak 2..bersama pelakon pembantu ke-2..


babak 3..bertemu dgn hero yg pujaan..abg ikan kecik..hehehhe..gumbira sgt wpun bukan aku yg pancing..hehehhe..tumpang amik gmbr je..hehehheh

bersama crew2 belakang tabir...tima kasih semua!!!jgn lupa ajak g memane plak, ok!!

*hasil dari pancing hari tu...4 ekor beb...menarik gak memancing ni..tp, aku mengantuk betul..boring2..hahhaha...tiba2 teringat time belajar dulu2...dalam kelas, gang aku slalu kata aku suka memancing dlm kelas...kejam betul diorg ni..hehehh..memancing tu maknaya tidur..kenapa diorg kata gitu??lu pikir la sdiri...hehehhe...

Tuesday, May 20, 2008

pancing oh pancing...

Posted by alifah@along at 10:14 PM 2 comments
tanggal 17 mei yg lepas...sehari selepas aku menyambut hari lahirku ke 2*...hehehhe..dah tua rupanya...hadiah paling bernilai kali ini adalah tiket + package ke LANGKAWI pada 31/08 nanti..hehehheh...so, dah ada plan la merdeka nanti...memang bertuah la...alhamdulillah...gmbr time celebrate birthday, tak der la...takpela, hati jer yg tau..
taknak citer pasal tu, tp nak citer pasal 17mei ...pada hari itu, 5 sekawan telah berjaya menakluk Pulau Ketam..heheheh...awal2 pagi dah bgn dr tidur (skrg memang suka bgn awal..), betolak jam 9 pg di jeti menuju ke Pulau Ketam...buktinya, yg pertama...


tiket penerbangan..



nisa and me..sebelum menaiki feri..heheheh


lokasi pengambaran..

pelakon utama..haha!!



babak 1.. bersama pelakon pembantu utama..


babak 2..bersama pelakon pembantu ke-2..


babak 3..bertemu dgn hero yg pujaan..abg ikan kecik..hehehhe..gumbira sgt wpun bukan aku yg pancing..hehehhe..tumpang amik gmbr je..hehehheh

bersama crew2 belakang tabir...tima kasih semua!!!jgn lupa ajak g memane plak, ok!!

*hasil dari pancing hari tu...4 ekor beb...menarik gak memancing ni..tp, aku mengantuk betul..boring2..hahhaha...tiba2 teringat time belajar dulu2...dalam kelas, gang aku slalu kata aku suka memancing dlm kelas...kejam betul diorg ni..hehehh..memancing tu maknaya tidur..kenapa diorg kata gitu??lu pikir la sdiri...hehehhe...

Continue Reading
 

.:: secreto ::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea