Tuesday, May 20, 2008

pancing oh pancing...

Posted by alifah@along at 10:14 PM
Reactions: 
tanggal 17 mei yg lepas...sehari selepas aku menyambut hari lahirku ke 2*...hehehhe..dah tua rupanya...hadiah paling bernilai kali ini adalah tiket + package ke LANGKAWI pada 31/08 nanti..hehehheh...so, dah ada plan la merdeka nanti...memang bertuah la...alhamdulillah...gmbr time celebrate birthday, tak der la...takpela, hati jer yg tau..
taknak citer pasal tu, tp nak citer pasal 17mei ...pada hari itu, 5 sekawan telah berjaya menakluk Pulau Ketam..heheheh...awal2 pagi dah bgn dr tidur (skrg memang suka bgn awal..), betolak jam 9 pg di jeti menuju ke Pulau Ketam...buktinya, yg pertama...


tiket penerbangan..



nisa and me..sebelum menaiki feri..heheheh


lokasi pengambaran..

pelakon utama..haha!!



babak 1.. bersama pelakon pembantu utama..


babak 2..bersama pelakon pembantu ke-2..


babak 3..bertemu dgn hero yg pujaan..abg ikan kecik..hehehhe..gumbira sgt wpun bukan aku yg pancing..hehehhe..tumpang amik gmbr je..hehehheh

bersama crew2 belakang tabir...tima kasih semua!!!jgn lupa ajak g memane plak, ok!!

*hasil dari pancing hari tu...4 ekor beb...menarik gak memancing ni..tp, aku mengantuk betul..boring2..hahhaha...tiba2 teringat time belajar dulu2...dalam kelas, gang aku slalu kata aku suka memancing dlm kelas...kejam betul diorg ni..hehehh..memancing tu maknaya tidur..kenapa diorg kata gitu??lu pikir la sdiri...hehehhe...

2 juri yang cool..:

Dzu Hata said...

akhirnya mu telah berjaya mengaplikasikan kemahiran memancing mu di tempat yang betul Mclong hahaha...

tahniah aku ucapkan! walaupun hanya menang gaya pemancing terbaik namun cantik menarik tertarik ko memang da bomb!

kimsalam mek tie si pelakon tambahan ke-2 itu.

...cewek brad pitt said...

along ko kena ingat..ko naib juara je memancing dlm kelas..kita kan ada 1 juara..tekan calculator pun bole tido...mmg parahla QS mcm nih hihihihi...

kitaorg x kejam long...kitaorg sptutnye berterima kasih kt ko..sbbkan aksi memancing ko tu la kitaorg x ngantuk dlm kelas hahaha

Tuesday, May 20, 2008

pancing oh pancing...

Posted by alifah@along at 10:14 PM
tanggal 17 mei yg lepas...sehari selepas aku menyambut hari lahirku ke 2*...hehehhe..dah tua rupanya...hadiah paling bernilai kali ini adalah tiket + package ke LANGKAWI pada 31/08 nanti..hehehheh...so, dah ada plan la merdeka nanti...memang bertuah la...alhamdulillah...gmbr time celebrate birthday, tak der la...takpela, hati jer yg tau..
taknak citer pasal tu, tp nak citer pasal 17mei ...pada hari itu, 5 sekawan telah berjaya menakluk Pulau Ketam..heheheh...awal2 pagi dah bgn dr tidur (skrg memang suka bgn awal..), betolak jam 9 pg di jeti menuju ke Pulau Ketam...buktinya, yg pertama...


tiket penerbangan..



nisa and me..sebelum menaiki feri..heheheh


lokasi pengambaran..

pelakon utama..haha!!



babak 1.. bersama pelakon pembantu utama..


babak 2..bersama pelakon pembantu ke-2..


babak 3..bertemu dgn hero yg pujaan..abg ikan kecik..hehehhe..gumbira sgt wpun bukan aku yg pancing..hehehhe..tumpang amik gmbr je..hehehheh

bersama crew2 belakang tabir...tima kasih semua!!!jgn lupa ajak g memane plak, ok!!

*hasil dari pancing hari tu...4 ekor beb...menarik gak memancing ni..tp, aku mengantuk betul..boring2..hahhaha...tiba2 teringat time belajar dulu2...dalam kelas, gang aku slalu kata aku suka memancing dlm kelas...kejam betul diorg ni..hehehh..memancing tu maknaya tidur..kenapa diorg kata gitu??lu pikir la sdiri...hehehhe...

2 comments

Dzu Hata on May 21, 2008 at 1:15 AM said...

akhirnya mu telah berjaya mengaplikasikan kemahiran memancing mu di tempat yang betul Mclong hahaha...

tahniah aku ucapkan! walaupun hanya menang gaya pemancing terbaik namun cantik menarik tertarik ko memang da bomb!

kimsalam mek tie si pelakon tambahan ke-2 itu.

...cewek brad pitt on June 3, 2008 at 9:21 PM said...

along ko kena ingat..ko naib juara je memancing dlm kelas..kita kan ada 1 juara..tekan calculator pun bole tido...mmg parahla QS mcm nih hihihihi...

kitaorg x kejam long...kitaorg sptutnye berterima kasih kt ko..sbbkan aksi memancing ko tu la kitaorg x ngantuk dlm kelas hahaha

 

.:: secreto ::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea