Monday, February 28, 2011

musim penyakit senyum ....

Posted by alifah@along at 6:26 PM
Reactions: 
8 juri yang cool..
penyakit senyum pun ada musim apa...hahhahaa...
Kacak luar, Kacak dalam, Kacak dengar sini, Kalau saya senyum, Awak mesti senyum sekali, Kalau kita senyum, Semua orang berjangkit, Bila semua orang senyum, Dunia tiada penyakit, Senyum, Tak perlu kata apa-apa, Senyum, Tak perlu kata apa-apa, Senyum, Tak perlu kata apa-apa, Senyum, tak perlu kata apa-apa.....
tu lirik lagu daaaa....

actually..pada 18022011 yang lepas, ada ceriter yang nak diceritakan..ceciter..ceciter...
aku g mkn mekdi dgn wawa...pastu, mungkin muka aku masa masuk mekdi tu, agak masam dan suram gitu...pastu, masa nak order makan, cashier tu, bagi aku benda alah ni..ada tertulis 'keep smiling' kat belakangnya..(macam tau2 je ,aku tgh bermasalah ..huhuuhhu)...lepas pada tu, mmg aku senyummmmm je dgn terpaksa...apapun, kita layan gambar-gambar org yang aku paksa senyum ni...hehehhehee...semua2 ni rakan2 ofis saya ...sporting habisssss....yang berumur pun aku suruh..ce pilih ce pilih, yang mana paling kelakar??


ni kira penyakit apa...senyum sampai ke telinga...hahhahaa....

Monday, February 28, 2011

musim penyakit senyum ....

Posted by alifah@along at 6:26 PM 8 comments
penyakit senyum pun ada musim apa...hahhahaa...
Kacak luar, Kacak dalam, Kacak dengar sini, Kalau saya senyum, Awak mesti senyum sekali, Kalau kita senyum, Semua orang berjangkit, Bila semua orang senyum, Dunia tiada penyakit, Senyum, Tak perlu kata apa-apa, Senyum, Tak perlu kata apa-apa, Senyum, Tak perlu kata apa-apa, Senyum, tak perlu kata apa-apa.....
tu lirik lagu daaaa....

actually..pada 18022011 yang lepas, ada ceriter yang nak diceritakan..ceciter..ceciter...
aku g mkn mekdi dgn wawa...pastu, mungkin muka aku masa masuk mekdi tu, agak masam dan suram gitu...pastu, masa nak order makan, cashier tu, bagi aku benda alah ni..ada tertulis 'keep smiling' kat belakangnya..(macam tau2 je ,aku tgh bermasalah ..huhuuhhu)...lepas pada tu, mmg aku senyummmmm je dgn terpaksa...apapun, kita layan gambar-gambar org yang aku paksa senyum ni...hehehhehee...semua2 ni rakan2 ofis saya ...sporting habisssss....yang berumur pun aku suruh..ce pilih ce pilih, yang mana paling kelakar??


ni kira penyakit apa...senyum sampai ke telinga...hahhahaa....
Continue Reading
 

.:: secreto ::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea