Thursday, June 18, 2009

bila KESAKITAN melanda...

Posted by alifah@along at 10:37 PM
Reactions: 
8 juri yang cool..
aku rasa cukup tak sehat hari ni..ntah kenapa, aku tak tahu, perut aku ker pinggang aku sakit..tak ketahuan..nak makan pun tak der selera..orang semua pergi makan, tapi aku sorang2 je kat ofis...hukhukhuk...sakit...sakit...kala ni, aku mula teringat akan arwah ibu tercinta...sob3..kalau dulu, asal aku sakit jer, dia paling resah...aku ni jenis susah nak sakit wooo..(aku kan kuat...hehhee..)..bila org susah nak sakit ni, skali sakit, aku mesti manja nak mampos la...mmm..maklumla, kebiasaanya, selera mkn tu, mesti dtg sokmo, tetapi kalau sakit, aku mesti tak der selera nak mkn...di kala inila, aku suka meminta mak aku msk sesuatu utk buka selera aku..apa yg aku mintak selalunya tak keterlaluan pun..aku suka makan singgang danging jer...(tetiba jer rasa nak mkn tuuu..., saper nak tolong masak utk aku...hukhukhuk!!)...ni, sakit ni..sakit...(mula terfikir, mcm ni ker sakit org mengandung??)...

Thursday, June 18, 2009

bila KESAKITAN melanda...

Posted by alifah@along at 10:37 PM 8 comments
aku rasa cukup tak sehat hari ni..ntah kenapa, aku tak tahu, perut aku ker pinggang aku sakit..tak ketahuan..nak makan pun tak der selera..orang semua pergi makan, tapi aku sorang2 je kat ofis...hukhukhuk...sakit...sakit...kala ni, aku mula teringat akan arwah ibu tercinta...sob3..kalau dulu, asal aku sakit jer, dia paling resah...aku ni jenis susah nak sakit wooo..(aku kan kuat...hehhee..)..bila org susah nak sakit ni, skali sakit, aku mesti manja nak mampos la...mmm..maklumla, kebiasaanya, selera mkn tu, mesti dtg sokmo, tetapi kalau sakit, aku mesti tak der selera nak mkn...di kala inila, aku suka meminta mak aku msk sesuatu utk buka selera aku..apa yg aku mintak selalunya tak keterlaluan pun..aku suka makan singgang danging jer...(tetiba jer rasa nak mkn tuuu..., saper nak tolong masak utk aku...hukhukhuk!!)...ni, sakit ni..sakit...(mula terfikir, mcm ni ker sakit org mengandung??)...
Continue Reading
 

.:: secreto ::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea