Thursday, June 18, 2009

bila KESAKITAN melanda...

Posted by alifah@along at 10:37 PM
Reactions: 
aku rasa cukup tak sehat hari ni..ntah kenapa, aku tak tahu, perut aku ker pinggang aku sakit..tak ketahuan..nak makan pun tak der selera..orang semua pergi makan, tapi aku sorang2 je kat ofis...hukhukhuk...sakit...sakit...kala ni, aku mula teringat akan arwah ibu tercinta...sob3..kalau dulu, asal aku sakit jer, dia paling resah...aku ni jenis susah nak sakit wooo..(aku kan kuat...hehhee..)..bila org susah nak sakit ni, skali sakit, aku mesti manja nak mampos la...mmm..maklumla, kebiasaanya, selera mkn tu, mesti dtg sokmo, tetapi kalau sakit, aku mesti tak der selera nak mkn...di kala inila, aku suka meminta mak aku msk sesuatu utk buka selera aku..apa yg aku mintak selalunya tak keterlaluan pun..aku suka makan singgang danging jer...(tetiba jer rasa nak mkn tuuu..., saper nak tolong masak utk aku...hukhukhuk!!)...ni, sakit ni..sakit...(mula terfikir, mcm ni ker sakit org mengandung??)...

8 juri yang cool..:

Cikpid said...

huhuhu..semoga cepat baik along..skt mngadnung adalah tidak tertahan sungguh..

alifah@along said...

tima kasih pid...aku tak leh nak bayang tu...bagi an rasa dulu la...

~ini an~ said...

siannye ko sakit ye sayang...aku xde weekend ni...klau x,aku leh masakkan singgang utk ko(aku kan dh nk jd ibu)..berlatih layan kerenah anak hehe...

sakit ngandung?...ngandung x sakit long,nk buat smpai ngandung tu yg sakit hahaha

mesti ko sihat dh ni baca lawak luch aku...haha

alifah@along said...

an:hahahhahahaa...luch ko skrg ni ek??pid, komen skit ...betul ke tu??hahahahhaa...yah n noma pun blh komen.....hahahhahaha...melucah mamanjang org2 kawin ni....

Cikpid said...

nk buat smpi ngandung tu kite panggil..sakit sakit sedap..muahahhaha

Qaseh.Darwisy said...

Erkk Pid agak lucahh..baekklahh..

Long,get well soon..

bengkak said...

ish..ish..ish...

alifah@along said...

astaga..ni bukan blue website tau..hahhaha..hampes punya members..

Thursday, June 18, 2009

bila KESAKITAN melanda...

Posted by alifah@along at 10:37 PM
aku rasa cukup tak sehat hari ni..ntah kenapa, aku tak tahu, perut aku ker pinggang aku sakit..tak ketahuan..nak makan pun tak der selera..orang semua pergi makan, tapi aku sorang2 je kat ofis...hukhukhuk...sakit...sakit...kala ni, aku mula teringat akan arwah ibu tercinta...sob3..kalau dulu, asal aku sakit jer, dia paling resah...aku ni jenis susah nak sakit wooo..(aku kan kuat...hehhee..)..bila org susah nak sakit ni, skali sakit, aku mesti manja nak mampos la...mmm..maklumla, kebiasaanya, selera mkn tu, mesti dtg sokmo, tetapi kalau sakit, aku mesti tak der selera nak mkn...di kala inila, aku suka meminta mak aku msk sesuatu utk buka selera aku..apa yg aku mintak selalunya tak keterlaluan pun..aku suka makan singgang danging jer...(tetiba jer rasa nak mkn tuuu..., saper nak tolong masak utk aku...hukhukhuk!!)...ni, sakit ni..sakit...(mula terfikir, mcm ni ker sakit org mengandung??)...

8 comments

Cikpid on June 19, 2009 at 12:19 AM said...

huhuhu..semoga cepat baik along..skt mngadnung adalah tidak tertahan sungguh..

alifah@along on June 19, 2009 at 12:34 AM said...

tima kasih pid...aku tak leh nak bayang tu...bagi an rasa dulu la...

~ini an~ on June 19, 2009 at 1:39 AM said...

siannye ko sakit ye sayang...aku xde weekend ni...klau x,aku leh masakkan singgang utk ko(aku kan dh nk jd ibu)..berlatih layan kerenah anak hehe...

sakit ngandung?...ngandung x sakit long,nk buat smpai ngandung tu yg sakit hahaha

mesti ko sihat dh ni baca lawak luch aku...haha

alifah@along on June 19, 2009 at 2:32 AM said...

an:hahahhahahaa...luch ko skrg ni ek??pid, komen skit ...betul ke tu??hahahahhaa...yah n noma pun blh komen.....hahahhahaha...melucah mamanjang org2 kawin ni....

Cikpid on June 22, 2009 at 2:19 AM said...

nk buat smpi ngandung tu kite panggil..sakit sakit sedap..muahahhaha

Qaseh.Darwisy on June 22, 2009 at 9:36 AM said...

Erkk Pid agak lucahh..baekklahh..

Long,get well soon..

bengkak on June 22, 2009 at 7:30 PM said...

ish..ish..ish...

alifah@along on June 26, 2009 at 2:42 AM said...

astaga..ni bukan blue website tau..hahhaha..hampes punya members..

 

.:: secreto ::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea