Thursday, August 11, 2011

apabila si bandar masuk kampung..hahha

Posted by alifah@along at 7:45 PM
Reactions: 
2 juri yang cool..
Hi everybody…ceeewah!! Speaking beb..hahhahaa, tajuk tak menahan..hehhee…sempena nak sambut puasa , kebetulan plak musim raja buah, Durian, kami telah dijemput ke kebun buah ni…Kebun ni, nama dia, Kebun Pakcik Ahmad atau dikenali juga dgn nama Kebun Aizaaaaannn…actually, dah bertahun2 dah Aizaan ni ajak p makan duyan umah dia ni..tahun ni berkesempatan la nampaknya…kebetulan, ada plak gang yang nak folo..i like la tak payah drive..hehee …terima kasih blogger blur spiral…hehhee..baju bundle diorg, cantik2 wooo..(sambil2 promote)…ok la, byk tulis plak…gambar skit..zassssssss….mmg  si bandar masuk kampung..(bandar la sangat)..
budak bandar yg bersiap sedia nak masuk kebun

inilah rupa kebun entrance

pencarian bermula..dah jumpaaaaa

yaaa...itu dia...jumpa lagi...

yaaa, saya org 'kale cepo; pung kenal buah durian...

mai, saya cuba bau...tak pandai mana la...

haaa....ni, mmg masak..kuning ni..blh la...

ni baru bukti..gigih tau....yang lain2 banyak relaks je...hahaha

terima kasih Aizaang...tuan milik tanah kebun ialah yg berdiri paling kiri...posing org byk duit jual durian!!
 tp, pemilik sebenar ialah yg sedang duduk di belakang tu...nampak kan ciri2 seorg pekebun berjaya...thanks Uncle Mad aka Rosyam Nor K. Krau

auuummmm!!! terima kasih kerana anda berbuah lebat tahun ni...tahun depan jumpa lagik ya (mcm la, owner tu ajak aku :)..hehhee)




Thursday, August 11, 2011

apabila si bandar masuk kampung..hahha

Posted by alifah@along at 7:45 PM 2 comments
Hi everybody…ceeewah!! Speaking beb..hahhahaa, tajuk tak menahan..hehhee…sempena nak sambut puasa , kebetulan plak musim raja buah, Durian, kami telah dijemput ke kebun buah ni…Kebun ni, nama dia, Kebun Pakcik Ahmad atau dikenali juga dgn nama Kebun Aizaaaaannn…actually, dah bertahun2 dah Aizaan ni ajak p makan duyan umah dia ni..tahun ni berkesempatan la nampaknya…kebetulan, ada plak gang yang nak folo..i like la tak payah drive..hehee …terima kasih blogger blur spiral…hehhee..baju bundle diorg, cantik2 wooo..(sambil2 promote)…ok la, byk tulis plak…gambar skit..zassssssss….mmg  si bandar masuk kampung..(bandar la sangat)..
budak bandar yg bersiap sedia nak masuk kebun

inilah rupa kebun entrance

pencarian bermula..dah jumpaaaaa

yaaa...itu dia...jumpa lagi...

yaaa, saya org 'kale cepo; pung kenal buah durian...

mai, saya cuba bau...tak pandai mana la...

haaa....ni, mmg masak..kuning ni..blh la...

ni baru bukti..gigih tau....yang lain2 banyak relaks je...hahaha

terima kasih Aizaang...tuan milik tanah kebun ialah yg berdiri paling kiri...posing org byk duit jual durian!!
 tp, pemilik sebenar ialah yg sedang duduk di belakang tu...nampak kan ciri2 seorg pekebun berjaya...thanks Uncle Mad aka Rosyam Nor K. Krau

auuummmm!!! terima kasih kerana anda berbuah lebat tahun ni...tahun depan jumpa lagik ya (mcm la, owner tu ajak aku :)..hehhee)




Continue Reading
 

.:: secreto ::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea