Thursday, July 19, 2007

jom ...pizza baru..

Posted by alifah@along at 7:59 AM
Reactions: 
hehhe...mkn..mkn..nak mkn pizza..adikku merenget...ini permintaan adik2 ku...so, aku janji la, kalu aku dpt gaji, aku blanja..hehhehe..so tercapai la hajat diorg mlm ni...bos aku baru bagi half lg gaji aku yg tak tertunai...lmbt skit, sbb ada mslh yg tak dpt nak dielakkan..biasa r..hehhehe..apapun, kira seronok la diorg ni...mkn sampai muntah..heheheh...pizza yg kami order tu, yg jenis baru tu..ala..lupa la nama dia..blh tahan la...tp, muak gak la..byk cheese...muak2 pun, tertelan gak...hahhaha...muka 2 org adik aku ni yg semangat sgt..maklumlah dah lama diorg tak mkn pizza..hehhehe..kesiannn.....

2 juri yang cool..:

prinzcy said...

mana gambar pizzanya?

Tengku Atique said...

along, atiq letok link blog along kat my blog ^.^

Thursday, July 19, 2007

jom ...pizza baru..

Posted by alifah@along at 7:59 AM
hehhe...mkn..mkn..nak mkn pizza..adikku merenget...ini permintaan adik2 ku...so, aku janji la, kalu aku dpt gaji, aku blanja..hehhehe..so tercapai la hajat diorg mlm ni...bos aku baru bagi half lg gaji aku yg tak tertunai...lmbt skit, sbb ada mslh yg tak dpt nak dielakkan..biasa r..hehhehe..apapun, kira seronok la diorg ni...mkn sampai muntah..heheheh...pizza yg kami order tu, yg jenis baru tu..ala..lupa la nama dia..blh tahan la...tp, muak gak la..byk cheese...muak2 pun, tertelan gak...hahhaha...muka 2 org adik aku ni yg semangat sgt..maklumlah dah lama diorg tak mkn pizza..hehhehe..kesiannn.....

2 comments

prinzcy on August 11, 2007 at 8:48 PM said...

mana gambar pizzanya?

Tengku Atique on August 31, 2007 at 1:18 AM said...

along, atiq letok link blog along kat my blog ^.^

 

.:: secreto ::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea