Wednesday, May 25, 2011

Hot tak??

Posted by alifah@along at 11:46 PM
citer lama ni...citer bulan lepas la..
dipendekkan cerita, saya menang utk cadangan "apa nak buat bila PM melawat konti HOT FM??"
so, saya call..call HOT FM dan cadangkan 3 permainan indoor,..1) Karom 2) Chess dan 3) Dam Aji..tup tup, Dam Aji menjadi pilihan utk dipertarungan PM dan FBI..2 kali tu saya bercakap dgn Farah Fauzana, Kieran dan FBI sendiri...hehehhe..malu pun ada.. :)

0 juri yang cool..:

Wednesday, May 25, 2011

Hot tak??

Posted by alifah@along at 11:46 PM
citer lama ni...citer bulan lepas la..
dipendekkan cerita, saya menang utk cadangan "apa nak buat bila PM melawat konti HOT FM??"
so, saya call..call HOT FM dan cadangkan 3 permainan indoor,..1) Karom 2) Chess dan 3) Dam Aji..tup tup, Dam Aji menjadi pilihan utk dipertarungan PM dan FBI..2 kali tu saya bercakap dgn Farah Fauzana, Kieran dan FBI sendiri...hehehhe..malu pun ada.. :)

0 comments

 

.:: secreto ::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea