Tuesday, May 31, 2011

Cikgu Zenty dah kawin...

Posted by alifah@along at 6:10 PM
zenty ni, kawan baik masa kat SESMA dulu...
28.05 yg lepas, saya telah menghadiri majlis perkahwinan dia..pergi bersama dua pengikut saya iaitu.. wawa dan farrah..pengikut ke? hahhahaa...takder la..
ok, sungguh lain muka dia bila make-up..cantik weih..kalah Sazzy Falak aku tgk ty..hahhahaa...layan gambar...

0 juri yang cool..:

Tuesday, May 31, 2011

Cikgu Zenty dah kawin...

Posted by alifah@along at 6:10 PM
zenty ni, kawan baik masa kat SESMA dulu...
28.05 yg lepas, saya telah menghadiri majlis perkahwinan dia..pergi bersama dua pengikut saya iaitu.. wawa dan farrah..pengikut ke? hahhahaa...takder la..
ok, sungguh lain muka dia bila make-up..cantik weih..kalah Sazzy Falak aku tgk ty..hahhahaa...layan gambar...

0 comments

 

.:: secreto ::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea