Sunday, November 28, 2010

saya adalah org paling marah hari ini...

Posted by alifah@along at 6:22 PM
Reactions: 
bila saya marah,
kadang-kadang saya akan bersabar...
kadang-kadang saya akan berfikir apa sebabnya...
kadang-kadang saya akan ingat akan kesusahan org yg mungkin lagi susah...
kadang-kadang saya akan marah direct kepada org itu/benda itu (wpun itu adalah benda yg tak paham apa2)..
kadang-kadang saya akan maki...
kadang-kadang saya akan memberontak...
tp, kalau dah level paling tinggi ialah air mata saya akan mengalir...

tetapi saya ada kekurangan dalam bab marah ini, kerana saya susah nak marah...mungkin ianya ada di level 1


*w/bagaimanapun, level marah arini sebab kesesakan jalan raya hari ni = level paling tinggi...

5 juri yang cool..:

:: wawahudA :: said...

ko nk aku nyanyi ke kat telinga ko?
supaya amarah ko tu berkurang?

hahahhaha...

coiii..jgn marah2 di pagi isnin yg mulia ini....

~ini an~ said...

marah?macam x pernah marah jer

alifah@along said...

wa: kalau ko nyanyi lagi tmbh kut kemarahan aku ni ha...serius, tak pernah aku rasa marah sbb jem mcm ari ni..mungkin sbb aku terpikir 'kad perakam waktu' aku yg dah 6 kali merah utk bulan ni sbb yg sama...
an: aku dh pandai marah tau sekarang..dah besar agaknya...hahahahaha

..::daria::.. said...

tak penah tgok along marah.. +_+ camne agaknya rupa kalo along marah?huhuhu..tapi serius long..kalo sebab jam..sapa2 pun mudah naik angin..hehe..termasuk hamba :D

alifah@along said...

ma: saya , kalau marah, pasti takder org takut nk tegur saya...mintak jauh la perasaan nak marah ni....hehehhehe....tp, bab jem pagi td mmg marah sgt dah...hehhehee

Sunday, November 28, 2010

saya adalah org paling marah hari ini...

Posted by alifah@along at 6:22 PM
bila saya marah,
kadang-kadang saya akan bersabar...
kadang-kadang saya akan berfikir apa sebabnya...
kadang-kadang saya akan ingat akan kesusahan org yg mungkin lagi susah...
kadang-kadang saya akan marah direct kepada org itu/benda itu (wpun itu adalah benda yg tak paham apa2)..
kadang-kadang saya akan maki...
kadang-kadang saya akan memberontak...
tp, kalau dah level paling tinggi ialah air mata saya akan mengalir...

tetapi saya ada kekurangan dalam bab marah ini, kerana saya susah nak marah...mungkin ianya ada di level 1


*w/bagaimanapun, level marah arini sebab kesesakan jalan raya hari ni = level paling tinggi...

5 comments

:: wawahudA :: on November 28, 2010 at 6:38 PM said...

ko nk aku nyanyi ke kat telinga ko?
supaya amarah ko tu berkurang?

hahahhaha...

coiii..jgn marah2 di pagi isnin yg mulia ini....

~ini an~ on November 28, 2010 at 6:41 PM said...

marah?macam x pernah marah jer

alifah@along on November 28, 2010 at 6:48 PM said...

wa: kalau ko nyanyi lagi tmbh kut kemarahan aku ni ha...serius, tak pernah aku rasa marah sbb jem mcm ari ni..mungkin sbb aku terpikir 'kad perakam waktu' aku yg dah 6 kali merah utk bulan ni sbb yg sama...
an: aku dh pandai marah tau sekarang..dah besar agaknya...hahahahaha

..::daria::.. on November 29, 2010 at 12:53 AM said...

tak penah tgok along marah.. +_+ camne agaknya rupa kalo along marah?huhuhu..tapi serius long..kalo sebab jam..sapa2 pun mudah naik angin..hehe..termasuk hamba :D

alifah@along on November 29, 2010 at 1:31 AM said...

ma: saya , kalau marah, pasti takder org takut nk tegur saya...mintak jauh la perasaan nak marah ni....hehehhehe....tp, bab jem pagi td mmg marah sgt dah...hehhehee

 

.:: secreto ::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea