Sunday, November 28, 2010

lagu lama...

Posted by alifah@along at 6:08 PM
Reactions: 
lagu lama, adakah saya seorg perempuan tua...oh noooo....tp, saya suka akan antonasi (ewah!) lagu lama ini...walaupun lagu lama...tp, suara dan susunan muziknya amat lumayan...makcik salamiah nyer suara ni ada getah la...hehhehee....actually, mula minat dgn lagu ini selepas menonton satu cerita drama kat Astro Prima ni...
selepas berjaya mendownload lagu ini, rasa nk dgr sampai sejuta kali...hehehhee....tp lirik nya mmg pilu sekali ya...

Gelombang by Salamiah Hassan

Nasibku dirundung malang
Sederas gelombang
Menghempas di pantai
Semalam aku ternoda

Dalam sinar cahaya di jendela
Tiada esok lagi
Gelap masa depan
Sinar hidup ini tiada erti

Hidupku seperti badai
Tak henti gelora
Musnahlah segala
Perasaan dan harapan
Untuk hari esok tiada lagi

Oh Tuhanku
KepadaMu ku pohon ampun doa restu
Lindungilah daku yang tidak berdaya
Di bumiMu ini

*tima kasih la kepada cik wawa yg bgtau nama lagu ni...
**kesian la org2 sekeliling aku kat ofis ni, sbb aku duk putar lagu ni je... naik muntah la...

3 juri yang cool..:

:: wawahudA :: said...

so swit...
nmpk benakn suke oldies...

layan kn aje long..
pedulik kan yg lain...
hahahha...

~ini an~ said...

semalam aku ternoda...ohh no!

alifah@along said...

wawa: mmg swit ke?hahhahaa....lagi mau tanya daaa....aku rasa, lepas sorg2 dah tutup telinga asik dgr lagu ni je dari aku masuk ofis...hahahhaa...

an:lirik dia tak berapa sesuai utk aku sbnrnya...tp, lagu ini takder makna pun...cuma sedap didengar...hehehe...jgn pk lain plak!!hahahha

Sunday, November 28, 2010

lagu lama...

Posted by alifah@along at 6:08 PM
lagu lama, adakah saya seorg perempuan tua...oh noooo....tp, saya suka akan antonasi (ewah!) lagu lama ini...walaupun lagu lama...tp, suara dan susunan muziknya amat lumayan...makcik salamiah nyer suara ni ada getah la...hehhehee....actually, mula minat dgn lagu ini selepas menonton satu cerita drama kat Astro Prima ni...
selepas berjaya mendownload lagu ini, rasa nk dgr sampai sejuta kali...hehehhee....tp lirik nya mmg pilu sekali ya...

Gelombang by Salamiah Hassan

Nasibku dirundung malang
Sederas gelombang
Menghempas di pantai
Semalam aku ternoda

Dalam sinar cahaya di jendela
Tiada esok lagi
Gelap masa depan
Sinar hidup ini tiada erti

Hidupku seperti badai
Tak henti gelora
Musnahlah segala
Perasaan dan harapan
Untuk hari esok tiada lagi

Oh Tuhanku
KepadaMu ku pohon ampun doa restu
Lindungilah daku yang tidak berdaya
Di bumiMu ini

*tima kasih la kepada cik wawa yg bgtau nama lagu ni...
**kesian la org2 sekeliling aku kat ofis ni, sbb aku duk putar lagu ni je... naik muntah la...

3 comments

:: wawahudA :: on November 28, 2010 at 6:37 PM said...

so swit...
nmpk benakn suke oldies...

layan kn aje long..
pedulik kan yg lain...
hahahha...

~ini an~ on November 28, 2010 at 6:42 PM said...

semalam aku ternoda...ohh no!

alifah@along on November 28, 2010 at 6:51 PM said...

wawa: mmg swit ke?hahhahaa....lagi mau tanya daaa....aku rasa, lepas sorg2 dah tutup telinga asik dgr lagu ni je dari aku masuk ofis...hahahhaa...

an:lirik dia tak berapa sesuai utk aku sbnrnya...tp, lagu ini takder makna pun...cuma sedap didengar...hehehe...jgn pk lain plak!!hahahha

 

.:: secreto ::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea