Sunday, January 9, 2011

kasi relaxxxxxxx skit....

Posted by alifah@along at 8:21 PM
Reactions: 
hahhaaa....demam juara lagu tak habis lagi ni...aku jumpa plak gmbr lawwwwwak plak...hahhaha
utk kekawan yg tak puas hati dgn Ana raffali tu, kita terima je la ek...tak payah nangis2 la ek...kesian plak dia...hahhahaa...walaupun mak tak rela nokkk......nah, tgk gmbr bwh ni, aku baru jumpa td...ntah betul ntah tidak....layan kan je...


*aku nak abg superman atau adik Yuna yg menang weeeeeeeiiiii...tak habis lagi bengang sebenarnya....huhuuhuhuh...

4 juri yang cool..:

:: wawahudA :: said...
This comment has been removed by the author.
Azhanie said...

thanks, sudi add blog PDR dlm blogger pilihan.

:: wawahudA :: said...

macam sieelllll dialog...xbleh blah...hahahaha

alifah@along said...

Azhanie: PDR mmg byk info, sbb tu ada dlm list..kasi up skit kak...yg plg tertarik ,kuih jala emas tuu..hehehhee...saya kelantanese...

wawa: hai.saya org baru disini ...plg lawak...hehhee

Sunday, January 9, 2011

kasi relaxxxxxxx skit....

Posted by alifah@along at 8:21 PM
hahhaaa....demam juara lagu tak habis lagi ni...aku jumpa plak gmbr lawwwwwak plak...hahhaha
utk kekawan yg tak puas hati dgn Ana raffali tu, kita terima je la ek...tak payah nangis2 la ek...kesian plak dia...hahhahaa...walaupun mak tak rela nokkk......nah, tgk gmbr bwh ni, aku baru jumpa td...ntah betul ntah tidak....layan kan je...


*aku nak abg superman atau adik Yuna yg menang weeeeeeeiiiii...tak habis lagi bengang sebenarnya....huhuuhuhuh...

4 comments

:: wawahudA :: on January 10, 2011 at 1:34 AM said...
This comment has been removed by the author.
Azhanie on January 10, 2011 at 1:35 AM said...

thanks, sudi add blog PDR dlm blogger pilihan.

:: wawahudA :: on January 10, 2011 at 2:03 AM said...

macam sieelllll dialog...xbleh blah...hahahaha

alifah@along on January 10, 2011 at 4:53 PM said...

Azhanie: PDR mmg byk info, sbb tu ada dlm list..kasi up skit kak...yg plg tertarik ,kuih jala emas tuu..hehehhee...saya kelantanese...

wawa: hai.saya org baru disini ...plg lawak...hehhee

 

.:: secreto ::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea