Wednesday, January 27, 2010

sweet 28th WAWA...

Posted by alifah@along at 6:43 PM
Reactions: 


salam...lama tak berblog..entry kali ni, utk cik WAWA kiter merangkap best buddy@room mate...tak der apa nak share kat sini...malam tadi , sempat la celebrate walaupun dah lewat..i sempatla beli kek utk dia...buat kecik2 je...kali ni, no tepung2...no telor2...bersih!!(yerlaa...kalau baling telor+tepong, habis la umah kami...kena cuci plak..)hehhee...ni la muka berday girl smlm...happynyer dia..



i wish u...
1) happy sokmo..
2) rezeki bertambah2...nanti , blenja aku kat restoran berpusing...
3) sihat selalu...(kemas rumah pun demam =)...)
4) dijodohkan dgn org baik2+sayang ko...hehhehe...taknak ko dikecewakan lagi...ewah!!
5) tercapai semua impian2 lain...

4 juri yang cool..:

~H @ N i ~ said...

mintak kek sikit..nyumy2

wawa said...

sempat lg nk kutuk aku psl kemas umah...

nant la gaji aku naik smp rm30k aku blanje la kat restoran pusing2 kasi pening tuu.

wawa said...

sempat lg nk kutuk aku psl kemas umah...

nant la gaji aku naik smp rm30k aku blanje la kat restoran pusing2 kasi pening tuu.

ciPuding_7 said...

sedap weh kek tu..
(abih la.. aku dah ngidam.. korang kena hantar kt aku.. hehe)

Wednesday, January 27, 2010

sweet 28th WAWA...

Posted by alifah@along at 6:43 PM


salam...lama tak berblog..entry kali ni, utk cik WAWA kiter merangkap best buddy@room mate...tak der apa nak share kat sini...malam tadi , sempat la celebrate walaupun dah lewat..i sempatla beli kek utk dia...buat kecik2 je...kali ni, no tepung2...no telor2...bersih!!(yerlaa...kalau baling telor+tepong, habis la umah kami...kena cuci plak..)hehhee...ni la muka berday girl smlm...happynyer dia..



i wish u...
1) happy sokmo..
2) rezeki bertambah2...nanti , blenja aku kat restoran berpusing...
3) sihat selalu...(kemas rumah pun demam =)...)
4) dijodohkan dgn org baik2+sayang ko...hehhehe...taknak ko dikecewakan lagi...ewah!!
5) tercapai semua impian2 lain...

4 comments

~H @ N i ~ on January 27, 2010 at 9:05 PM said...

mintak kek sikit..nyumy2

wawa on January 27, 2010 at 9:57 PM said...

sempat lg nk kutuk aku psl kemas umah...

nant la gaji aku naik smp rm30k aku blanje la kat restoran pusing2 kasi pening tuu.

wawa on January 27, 2010 at 9:57 PM said...

sempat lg nk kutuk aku psl kemas umah...

nant la gaji aku naik smp rm30k aku blanje la kat restoran pusing2 kasi pening tuu.

ciPuding_7 on January 28, 2010 at 1:49 AM said...

sedap weh kek tu..
(abih la.. aku dah ngidam.. korang kena hantar kt aku.. hehe)

 

.:: secreto ::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea