Tuesday, March 10, 2009

indahnya MALAYSIA...

Posted by alifah@along at 11:42 PM
Reactions: 
LOKASI PENGGAMBARAN: LANGKAWI ISLAND
TARIKH : 19-21 Feb 2009
PELAKON UTAMA: NUR ALIFAH, MUHAMMAD TAUFIK, MOHD SAFRI RIZAL, ROSMIZA HANIM, NOR BAIZURA dan NOR AZWA (tak silap la..hehhehe)
PENGANGKUTAN: VIOS pakcik BAI...tima kasih pakcik
PERBELANJAAN KESELURUHAN: lebih kurang RM 500- RM 600 (bergantung kepada individu)

Adegan menarik yang sempat dirakamkan...


















6 juri yang cool..:

zalinawati said...

korang dah tinggalkan aku...!!! huhu...

zalinawati said...

tak kira pasni korang kena bawa aku gak,,..."bawalah ku pergi ke mana saja...bawalah ku lari dari sini..." huhuhuuuu

alanbaik said...

along xpatut tinggalkan mek t. sian mek t...
sengsara je bunyi mek t tu....
sobar yo lah mek t....

alanbaik said...

wah...
along n d geng xajak pun i..
kecik ati... u alls dh lupekan i
nak itut nak itut...

dzuhata said...

huhuhu lamo doh aku tak g langkawi nih...

dzuhata said...

mclong... bakpo kat gambo2 mu tadak caption gapo2??? letak la tajuk2 sket kat gambo2 mu tu... baru A hehehehe

Tuesday, March 10, 2009

indahnya MALAYSIA...

Posted by alifah@along at 11:42 PM
LOKASI PENGGAMBARAN: LANGKAWI ISLAND
TARIKH : 19-21 Feb 2009
PELAKON UTAMA: NUR ALIFAH, MUHAMMAD TAUFIK, MOHD SAFRI RIZAL, ROSMIZA HANIM, NOR BAIZURA dan NOR AZWA (tak silap la..hehhehe)
PENGANGKUTAN: VIOS pakcik BAI...tima kasih pakcik
PERBELANJAAN KESELURUHAN: lebih kurang RM 500- RM 600 (bergantung kepada individu)

Adegan menarik yang sempat dirakamkan...


















6 comments

zalinawati on March 11, 2009 at 8:38 PM said...

korang dah tinggalkan aku...!!! huhu...

zalinawati on March 12, 2009 at 12:41 AM said...

tak kira pasni korang kena bawa aku gak,,..."bawalah ku pergi ke mana saja...bawalah ku lari dari sini..." huhuhuuuu

alanbaik said...

along xpatut tinggalkan mek t. sian mek t...
sengsara je bunyi mek t tu....
sobar yo lah mek t....

alanbaik said...

wah...
along n d geng xajak pun i..
kecik ati... u alls dh lupekan i
nak itut nak itut...

dzuhata on May 12, 2009 at 2:58 AM said...

huhuhu lamo doh aku tak g langkawi nih...

dzuhata on May 12, 2009 at 3:18 AM said...

mclong... bakpo kat gambo2 mu tadak caption gapo2??? letak la tajuk2 sket kat gambo2 mu tu... baru A hehehehe

 

.:: secreto ::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea