Thursday, August 21, 2014

Korea Trip 2014

Posted by alifah@along at 4:06 AM
Reactions: 
hoho huhu hihi...

lama dah tak menulis... hehhee...

ni upload video je la....

ni, trip korea musim bunga 2014 ke korea pada end April 2014 yang lalu... tapi tak jumpa sakura..sedih jugak... nak kena p cari kat jepun la plak gayanya..hehehe.... In Shaa Allah


2 juri yang cool..:

Anonymous said...

My family members all the time say that I am
wasting my time here at web, except I know I am getting
experience everyday by reading thes pleasant posts.


Here is my homepage :: flashcard cho be

Nor Marshaliza Shaidan said...

Bestkan korea?
Akak pegi tahun 2012....masa tu winter.
Sgt sejuk dan sgt best

Jemput singgah blog akak SPORTING MUMMY

Thursday, August 21, 2014

Korea Trip 2014

Posted by alifah@along at 4:06 AM
hoho huhu hihi...

lama dah tak menulis... hehhee...

ni upload video je la....

ni, trip korea musim bunga 2014 ke korea pada end April 2014 yang lalu... tapi tak jumpa sakura..sedih jugak... nak kena p cari kat jepun la plak gayanya..hehehe.... In Shaa Allah


2 comments

Anonymous said...

My family members all the time say that I am
wasting my time here at web, except I know I am getting
experience everyday by reading thes pleasant posts.


Here is my homepage :: flashcard cho be

Nor Marshaliza Shaidan on August 17, 2015 at 7:08 PM said...

Bestkan korea?
Akak pegi tahun 2012....masa tu winter.
Sgt sejuk dan sgt best

Jemput singgah blog akak SPORTING MUMMY

 

.:: secreto ::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea