Sunday, May 15, 2011

'rare' ke???

Posted by alifah@along at 1:38 PM
Reactions: 
rare..rare..bare rare..selalu je dgr..apa itu rare??mmg subjektif.. to me, taufik and safri ..ini dia bare rare...layan gambar je la..


 frame gmbr tu, rm 600 tu...yg lain2 tak tanya..sbb tak berminat..hehhehe
 amboi2..tgk handbag ke bang???bukannn...dia tgh jeling cd/dvd kat sebelah tu..
 pinggan mangkuk ni pun kira rare la..zaman desnasti cina dulu2 kut..
 ni la cd/dvd/kaset yg mmg oldies la...ada gak citer Hindi tau..jgn tak caya..
 peminat2 novel mmg cari la ...
 perghhh..ada cangkul zaman tentera Jepun lagi weih..cap buaya youuuuu..
 haaa..yg ni mmg rare..aku tak tau la blh pakai ke tak ni??korg tau apa ni?? Camera beb..perghh
ni, kalau tak silap la..Radio...bapoooookkkk besor!!
 neno...nenooooo..nenooo...menarik ...sgt menarik..
spek lama..mmg rare..pesen john lennon pun ada..
 nak kata rare..mmg la..tp, signage ni org beli buat pe ek??
 ni, mmg part feveret gak la..kasut bundle...pun rare
 ahaha...handbag??no no no..tgk aje...takder yg rare sgt...
 piring hitam??mmg menarik..tp, nk pasang kat ner??buat piring kuih, blh la..haha
haaaaa...ni mmg antik...rare rare...lukisan mmg cantik2...
 pelan nak buat rumah kut..
 ha..tu dia, mangkuk tingkat zaman batu..
 ni, nak kata penyimpan beg harta karun pun boleh ni..mana lah tahu..
 tu emas lama tu...beli la satu cik kak...tp, takut gak, kut2 ada brg kena 'PULANGKAN' plak...berhantuuuu...
haaaa...yg ni, mmgmcm harta ahmad albab yg punya....hehe...mmg rare..
atau yg ni, mcm harta ismit ulam raja..mmg rare...

actually, pelakon yg terlibat, adalah bukan pelakon..ianya peristiwa sebenar yg berlaku pada 1.5.11 yg lepas, bertempat di Armcop Mall, PJ..korg minat tak barang2 gini??kalau minat, pasar karat shah alam, hari ahad pun byk...Adios~~



1 juri yang cool..:

alanbaik said...

mmg kat shah alam smua ada!!!

Sunday, May 15, 2011

'rare' ke???

Posted by alifah@along at 1:38 PM
rare..rare..bare rare..selalu je dgr..apa itu rare??mmg subjektif.. to me, taufik and safri ..ini dia bare rare...layan gambar je la..


 frame gmbr tu, rm 600 tu...yg lain2 tak tanya..sbb tak berminat..hehhehe
 amboi2..tgk handbag ke bang???bukannn...dia tgh jeling cd/dvd kat sebelah tu..
 pinggan mangkuk ni pun kira rare la..zaman desnasti cina dulu2 kut..
 ni la cd/dvd/kaset yg mmg oldies la...ada gak citer Hindi tau..jgn tak caya..
 peminat2 novel mmg cari la ...
 perghhh..ada cangkul zaman tentera Jepun lagi weih..cap buaya youuuuu..
 haaa..yg ni mmg rare..aku tak tau la blh pakai ke tak ni??korg tau apa ni?? Camera beb..perghh
ni, kalau tak silap la..Radio...bapoooookkkk besor!!
 neno...nenooooo..nenooo...menarik ...sgt menarik..
spek lama..mmg rare..pesen john lennon pun ada..
 nak kata rare..mmg la..tp, signage ni org beli buat pe ek??
 ni, mmg part feveret gak la..kasut bundle...pun rare
 ahaha...handbag??no no no..tgk aje...takder yg rare sgt...
 piring hitam??mmg menarik..tp, nk pasang kat ner??buat piring kuih, blh la..haha
haaaaa...ni mmg antik...rare rare...lukisan mmg cantik2...
 pelan nak buat rumah kut..
 ha..tu dia, mangkuk tingkat zaman batu..
 ni, nak kata penyimpan beg harta karun pun boleh ni..mana lah tahu..
 tu emas lama tu...beli la satu cik kak...tp, takut gak, kut2 ada brg kena 'PULANGKAN' plak...berhantuuuu...
haaaa...yg ni, mmgmcm harta ahmad albab yg punya....hehe...mmg rare..
atau yg ni, mcm harta ismit ulam raja..mmg rare...

actually, pelakon yg terlibat, adalah bukan pelakon..ianya peristiwa sebenar yg berlaku pada 1.5.11 yg lepas, bertempat di Armcop Mall, PJ..korg minat tak barang2 gini??kalau minat, pasar karat shah alam, hari ahad pun byk...Adios~~



1 comments;

alanbaik said...

mmg kat shah alam smua ada!!!

 

.:: secreto ::. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea